hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت چهاردهم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت14

دانلود قسمت چهاردهم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت14

قسمت 14 سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه2 فروردین 1400 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان سریال قورباغه

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران سریال قورباغه
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

 خلاصه  قسمت 13 سریال قورباغه

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «همه عاشق قدرتیم. چون قدرت به آدم اجازه پرواز می‌ده. چون از تو چیزی می‌سازه که نیستی. هرقدر زشت؛ اما دیگران بهت احترام می‌گذارن...» بعد از کشته شدن سروش وضعیت جدید مدت زیادی سکون و آرامش را به خود نمی‌بیند.

بر می‌رسد که جنازه سروش پیدا شده است و پلیس به نوری مظنون است و خانه را زیر نظر دارد. نوری در چنین شرایطی مجبور به جابجایی است و این به سود و خواسته همه کسانی است که می‌خواهند به مواد دست پیدا کنند؛ بنابراین از حالا به بعد نوری به همه مشکوک است. بیشتر از همه به رامین و لیلا. هر دو انگیزه کافی برای نابود کردن نوری را دارند و نوری بهتر از خودشان این را می‌داند. البته که نوری از رابطه لیلا و شمس آبادی بی‌خبر است، وگرنه مظنون اصلی‌اش او می‌شد.
نوری به هر صورت خانه را ترک می‌کند. با یک خاور و دو ماشین سواری. خاور را خودش لو می‌دهد تا بتواند از ایست بازرسی بگذرد. خاور نیز سواری‌ها را به پلیس می‌سپارد. اما جست و جوی پلیس فایده‌ای ندارد. آن‌ها هیچ چیز غیرمجازی پیدا نمی‌کنند. نوری با اعتماد به نفس و قدرت به راه ادامه می‌دهد و فقط لیلا و رامین هستند که تا مرز سکته پیش می‌روند. مسئولیت پیدا کردن کشتی ایرانی برای رفتن به روسیه به عهده رامین و مسئولیت پیدا کردن کشتی روسی به عهده لیلاست و هر دو نیز در پی دزدیدن مواد هستند، در پی دزدیدن چیزی که اصلاً نمی‌دانند کجاست.
 
رامین برای این کار دوباره با فرانک هم‌دست شده است و لیلا هم با آدم‌های شمس آبادی کار می‌کند؛ اما همه از نوری عقب‌تر هستند. نوری با ماجرای ایست بازرسی می‌خواهد همین را نشان بدهد. این که قدرت دست اوست و او هنوز هم همه چیز را تحت کنترل دارد و به‌راحتی وا نمی‌دهد...
 

1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 14با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 14 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت14با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت14با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 14 با همه کیفیت ها

 تیزر سریال سریال قورباغه قسمت14


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد